1 de fev. de 2012

3 muzikoj, unu de Planet Hemp kaj du de Bezerra da Silva

Kanzono: Bala Perdida (Sencela Kuglo)
Artisto: Planet Hemp
Muzikalbumo: Usuário
Verkisto de: Marcelo D2, B. Negão/Rafael, Formigão
Lando: Brazilo


Você anda pelas ruas com medo de que?
São apenas as balas perdidas querendo encontrar você
Para combater o tráfico é muito fácil é só matar
Vão matando o favelado e nem pensam em legalizar
É revolta na favela que está cansada de apanhar
Assim como a polícia estão querendo se arrumar
Lampião que estava certo são macacos do governo
Ou te fazem emboscada ou te causam desespero
===
Vi paŝas tra stratoj timigante kion?
Nure estas la sencelaj kugloj volante atingi vin
Por lukti kontraŭ drogvendo estas tre facila oni nure mortingas
Ili mortigadas la domaĉarulojn kaj ne pripensas pri laŭlegiĝi
Estas indignado en la domaĉaro kiu ne volas plu batote
Tiel kiel policisto ili volas restis trankvile
Na Lampião pravigis ili estas registara bonoboj
Aŭ embuskigis vin aŭ agoniigis vin 

refreno
Sencela kuglo
Planet Hemp estas sencela kuglo

Kanzono: Bom Jesus de Nazareno (Bona Jesuo el Nazareno)
Artisto: Bezerra da Silva
Muzikalbumo: Violência Gera Violência
Verkisto de: Baianinho, Fernando Jesus
Lando: Brazilo


Senhor, bom jesus nazareno
Seu filho veio lhe pedir perdão
Aqui, de joelho na capela
Eu acendo a minha vela e peço a sua proteção

Quando encarcerado meu destino foi cruel
Dentro do meu peito o meu sangue virou fel
Essas palavras, provam minha quimera
Para viver entre serpentes precisei também ser fera
===
Mastro, bona jesuo nazareno
Via filino venis petu vin pardono
Ĉi tie, genuiĝas en la preĝejeto
Mi bruligas mian kandelon kaj mi petas vian protektadon

Kiam malliberiĝas mia sorto estis kruela
Ene mia busto, mia sango aliiĝas galo
Tiaj vortoj, atestas mia kimero
Por vivi meze serpentoj, mi necesis ankaŭ fariĝi rabbesto

Kanzono: Filho de Mãe Solteira (Filo de Fraŭlina Patrino)
Artisto: Bezerra da Silva
Muzikalbumo: Violência Gera Violência
Verkisto de: Sassarico, Bicalho
Lando: Brazilo


Deus, oh meu deus
Não consigo entender
Por que é que na vida
Só tenho causas perdidas, sem o direito de vencer
Oh meu deus

Filho de mãe solteira
Pobre cozinheira
Não podia me manter
Para Funabrem, eu fui levado como menor abandonado
Começou o meu sofrer
Oh meu deus

Com, 5 anos não tive mais carinho
O muro fechou meu caminho
A razão eu não sei o porquê
Hoje, depois de homem formado
Continuo encarcerado, isto assim não é viver
Oh meu deus
===
Dio, ho dio mia
Mi ne sukcesas ekkompreni
Kiale en la vivo
Mi nur havas malfavorajn okazojn, sen rajto por venki
Ho dio mia

Filo de fraŭlina patrino
Kompatinda kuiristino
Ne povis nutri min
Al Funabrem mi estis sendita, kiel forlasita infano
Komencigis mian penadon
Ho dio mia

Kun, 5 jaroj mi ne havis plu kareson
Muron haltis mia vojo
Motivon mi ne scias
Nuntempe, post fariĝas plenkreskulo
Mi daŭrigis mallibere, tio, tiel ne estas vivi
Ho dio mia

Esse conteúdo (somente texto em esperanto) está disponibilizado sobre a licença de uso - Tiu enhavo (nur esperanta teksto) estas disponebla sur uza permesilo LiPE
Comentários
0 Comentários

Nenhum comentário:

Postar um comentário