23 de dez. de 2011

100% Hardcore, Phunky Buddha e Legalize Já do Planet Hemp

Kanzono: 100% Hardcore (100% Hardkore)
Artisto: Planet Hemp
Muzikalbumo: Os Cães Ladram Mas a Carvana Não Para
Verkisto de: Marcelo D2, B. Negão/Rafael Crespo
Lando: Brazilo


Homoj je malvasta penseco, filo de putino, formoviĝas de mia vojo
Se vi volas bariligi ĝin, hirudo, mi preferas sekvi sole
Kun mi estas tute bona, mi scias pri mia vojo sufiĉe
Se vi pensas, do, ke estas nur alveni kaj ordoni
Ke la vido estas tiel, do, kara, nun vi scios 

refreno
HK!
Multe hardkore
Kiun ne ŝatos
Fikiĝu

Se mia kondutado ĝenas vin, kaj vi ne povas kontraŭ tion
Mi nur diras al vi: fikiĝu, fikiĝu, fikiĝu
Se vi ne volis, stultulo, mortiĝu, mortiĝu, mortiĝu
Estas ja tio, stultulo, kun mi, ne ekzistas facileco
Se daŭri malhelpante, mi admonigas vin
Kaj estas bona vin bone atentigi
Ĉar aferoj ĉi tie estas malbonigas kontraŭ vi 

refreno 

falu, falu, falu, falu, falu, falu, via tuta vivo en truo
Vi estas per feko plenigaĵita, enkotigita ĝis la kolo
Kiu vi diris, aŭdis, pensis kaj deponis
Vi volas, vi provas, sed vi ne povas ĉesi
Ĉar la bumeranga efekto jam baldaŭ revenas
Lernado de maniero plej skrote
Hieraŭ vi semas, nun vi rikoltas

Kanzono: Phunky Buddha
Artisto: Planet Hemp
Muzikalbumo: Usuário
Verkisto de: Marcelo D2/Rafael Crespo
Lando: Brazilo


Chapado de maconha... (Falstigita pro marihuano...)

Eu sei o que faço e não me embaraço (Mi scias kion mi faras kaj mi ne embarasiĝas)
Se me deixar falar eu vou causar um estardalhaço (Se oni permisus min paroli mi kaŭzos bruegon)
Acabo de chegar e tenho muito pra falar (Mi tuj alvenas kaj mi havas tre multe por paroli)
Tem muita coisa errada, temos que reclamar (Ekzistas multa erara afero, ni devu postuli)
Sou cidadão do mundo e carioca com orgulho (Mi estas civitano de mondo kaj fiere kariokulo)

É o novo estilo carioca invadindo o mundo (Estas la nova karioka stilo invadinte mondon)
Planet Hemp chegou pra detonar (Planet-o Hemp-o alvenos por fari bruo)
Poesia urbana é o que fazemos (Urba poezio estas kion ni faras)
Vocês vão ter que me aturar (Vi devos toleri min)
Romper as barreiras do meu cérebro é o que eu quero (Rompi la bariloj de mia cerbo estas kion mi volas)

Penso em mim por mim mesmo eu sou sincero (Mi pensas pri mi por mi mem, mi estas sincera)
Planet Hemp vai fazer acontecer (Planet-on Hemp-on faros okazigi)
Se informe antes de falar pra não se fuder (Sciigiĝi antaŭe paroli por ne fikiĝos)
Reveja os seus valores antes de me criticar (Revidu siajn valorojn antaŭe kritiki min)
Uma erva natural não pode te prejudicar (Natura herbo ne povas malhelpi vin) 

Refreno
Planet Hemp phunky buddha

Tabaco ou maconha pergunte ao médico qual faz mal (Tabako aŭ kanabo, demandu al kuracisto kiu malsanas)
E então pergunte ao deputado porque é ilegal (Do demandu al deputato kial estas neleĝa)
Não faço apologia às drogas e nem quero fazer (Mi ne faras apologion al drogoj êc ne mi volos fari)
Faça o que você quer e o que te dá prazer (Faru kion vi volas kaj kion plezurigas vin)
E os que te censuram você manda se fuder (Kaj tiuj kiuj cenzurigas vin, vi diru fikiĝu vi)

Todos tem o direito de pensar e acontecer (Ĉiuj havas rajton por pensi kaj okazigi)
Não seja escravo de si mesmo, seja você (Ne estu sklavo de vi mem, estu vi)
Muitos não vão gostar, outros vão criticar (Multaj ne ŝatos, aliuloj kritikos)
Mas eu faço o que eu quero (Sed mi faro kion mi volas)
Eu não vou te prejudicar (Mi ne malhelpos vin) 

Refreno 

Sinta os efeitos que fazem a minha cabeça (Sintu efektoj kiuj falstigas min)
Fumar um baseado e tomar uma cerveja (Fumi marihuano kaj drinki biero)
Eu sou fora da lei por fumar uma erva (Mi estas eskterleĝo pro fumi herbon)
Mas ninguém nunca me perguntou se isso me interessa (Se neniu demandis mi se tio interesas min)

Velhos impõe leis antes mesmo d'eu nascer (Maljunuloj trudas leĝojn antaŭe mi naskiĝos)
E será que eu sou obrigado a obedecer (Kaj estus ke mi estas devigita obei)
Falam sem se informar que ela faz mal (Ili parolas sen sciigiĝi ke ĝi malsanas)
Mas está mais que provado que o efeito é natural (Sed estas tre provita ke la efekto estas natura)

Este é o Planet Hemp tentando te alertar (Tiu estas Planet-o Hemp-o provinta atentigi vin)
Que uma erva natural não pode te prejudicar (Pri ke natura herbo ne povas malsati vin) 

Refreno

Kanzono: Legalize Já (Laŭleĝigu Tuj)
Artisto: Planet Hemp
Muzikalbumo: Usuário
Verkisto de: Marcelo D2/Rafael Crespo
Lando: Brazilo


Digo foda-se as leis e todas regras (Mi diru fikiĝu al leĝojn kaj ĉiujn regulojn)
Eu não me agrego a nenhuma delas (Mi ne anigas al neniu al tiuj)
Me chamam de marginal só por fumar minha erva (Vokis min marĝinulo nur por fumi mian herbon)
Porque isso tanto os interessa? (Kial tio interesegas ilin?)

Já está provado cientificamente (Jam estis provita science)
O verdadeiro poder, que ela age sobre a mente (La vera povo, kiu ĝi agas en la menso)
Querem nos limitar de ir mais além (Ili volas limigi nin de iri antaŭen)
É muito fácil criticar sem se informar (Estas tre facila kritiki sen sciiĝi)
Se informe antes de falar e legalize ganja (Sciigi sin antaŭe diri kaj laŭleĝigu ganĵon) 

Refreno
Legalize já, legalize já (Laŭleĝigu tuj, laŭleĝigu tuj)
Porque uma erva natural não pode te prejudicar (Ĉar natura herbo ne povas malhelpas vin)

O álcool mata bancado pelo código penal (Alkoholo mortigas subtenitan per krima kodo)
Onde quem fuma maconha é que é marginal (Kien kiu fumas marihuanon estas la marĝinulo)
E por que não legalizar? e por que não legalizar? (Kaj kial ne laŭleĝigi? Kaj kial ne laŭleĝigi?)
Estão ganhando dinheiro e vendo o povo se matar (Ili gajnas monon kaj vidas popolon mortigas inter si)

Tendo que viver escondido no submundo (Devigas vivi kuŝitan en la submondo)
Tratado como pilantra, safado, vagabundo (Traktita kiel marĝinulo, kreteno, fripono)
Só por fumar uma erva fumada em todo mundo (Nur por fumi herbon fumita en tuta mondo)
É mais que seguro proibir que é um absurdo (Estas pli ol sendanĝera, malliberigi jan estas sensencaĵo)

Aí provoca um tráfico, que te mata em um segundo (Do, krias narkotŝakron kiu mortigas vin rapidege)
A polícia de um lado e o usuário do outro (Polico flanke kaj droguzuanto aliflanke)
Eles vivem numa boa e o povo no esgoto (Ili vivas senprobleman kaj la popolo en defluejo)
E se diga não às drogas, mas saiba o que está dizendo (Kaj se diru ne al drogoj, sed sciu kion vi estas dirante)

Eles põe campanha na tevê e por trás vão te fudendo (Ili metas kampanjon en la televidilo kaj malantaŭe ili fikigas vin)
Este é o planet hemp, alertando para o chegado (Tiu estas la Planet Hemp atentigas al la amiko)
Pra você tomar cuidado com os porcos fardados (Por vi zorgas pro la fipolicistoj)
Não falo por falar eu procuro me informar (Mi ne parolas nur por paroli, mi serĉas estas informita)

É por isso que eu digo legalize ganja (Ĉar tio mi diras laŭleĝigu ganĵon) 

Refreno 

São dez mil anos de uso (Estas dek mil jaroj uzante)
Sem se quer uma morte (Sen unu ajn morto)
Se me chamar de otário (Se vi vokis min stultulo)
Fala você se fode (Diru vi fikiĝu) 

Refreno 

Esse conteúdo (somente tradução) está disponibilizado sobre a licença de uso - Tiu enhavo (nur tradukoj) estas disponebla sur uza permesilo LiPE
Comentários
0 Comentários

Nenhum comentário:

Postar um comentário